|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał
Grupa Biegowa CHTMO
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 11068
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chotomów - Legionowo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:59, 03 Lip 2015 Temat postu: III Klubowa Mila TTT - Warszawa-Choszczówka - 4.09.2015 |
|
|
REGULAMIN BIEGU SZTAFETOWEGO "III edycja Pierwszej Klubowej Mili TTT".
Piątek, 4 września 2015, godz. 18.45
I. CEL IMPREZY
1.Popularyzacja biegów sztafetowych i integracja grup biegowych.
II.ORGANIZATOR
1.Stowarzyszenie Trucht Tarchomin Team.
III.TERMIN I MIEJSCE STARTU
1.Bieg zostanie przeprowadzony w dniu 4.09.2015 r. /piątek/. Start nastąpi o godz. 18:45 w
okolicy restauracji i klubu piknikowego „Dziki zakątek ”http://www.dzikizakatek.pl/ ul. Chlubna 1a
03-058 Warszawa.
IV. BIURO ORGANIZACYJNE
1.Biuro Organizacyjne zlokalizowane będzie w okolicy restauracji i klubu piknikowego „Dziki
zakątek” i funkcjonować będzie w dniu biegu tj. 4.09.2015 r. w godz. 17:00-18.35.
2.Biuro zawodów zostanie zamknięte 10 minut przed startem, o godzinie 18:35.
3.Pakiety startowe wraz z numerami zostaną wydane tylko tym sztafetom, które zgłoszą się do biura zawodów w pełnym czteroosobowym składzie.
V. UCZESTNICTWO
1.W sztafecie uczestniczą 4-osobowe reprezentacje z klubów sportowych, klubów biegacza, zaproszonych przez Stowarzyszenie Trucht Tarchomin Team.
2.Kazdy zaproszony klub może wystawić maksymalnie 3 sztafety - jedną męską, jedną żeńską i jedną mieszaną w stosunku dwóch mężczyzn i dwie kobiety.
3.Przewiduje się limit startujących drużyn: 21.
4.Kazda sztafeta pokonuje dystans 4 x 1 mila (1608 metrów).
5.W biegu mogą wystartować osoby, które mają ukończone 16 lat, a ponadto posiadają aktualne badania lekarskie świadczące o braku przeciwwskazań do udziału w biegu długodystansowym lub podpiszą oświadczenie o starcie na własną odpowiedzialność. Osoby niepełnoletnie startujące w biegu zobowiązane są do przedstawienia pisemnej zgody rodzica (pełnoletniego opiekuna) na udział w zawodach.
6.Uczestników obowiązuje niniejszy regulamin.
VI. PRZEBIEG TRASY
1.Bieg zostanie przeprowadzony po leśnej trasie wytyczonej pachołkami, taśmą i strzałkami kierunkowymi, w całości wyłączonej z ruchu drogowego.
2.Długość trasy nie będzie posiadała atestu Polskiego Związku Lekkiej Atletyki ale organizatorzy zapewniają rzetelne jej zmierzenie.
3.Dokładny przebieg trasy zostanie podany w późniejszym terminie.
VII. ZGŁOSZENIA
1.Zgłoszenia do biegu będą przyjmowane mailowo na adres [link widoczny dla zalogowanych]. W zgłoszeniu należy podać nazwę drużyny i nazwiska 4 zawodników. Prosimy o wskazanie kapitana drużyny i podanie przy zgłoszeniu jego adresu mailowego i numeru telefonu. Termin zgłoszeń upływa w dniu 15.08.2015 lub w momencie osiągnięcia limitu 21 drużyn. Zgłoszenie uważa się za przyjęte w momencie wpłynięcia opłaty startowej.
VIII. SWIADCZENIA
1.Kazda drużyna, która zarejestruje się w terminie i dokona opłaty startowej ma zapewniony:
a) nr startowy + 4 agrafki
b) napój i pamiątkowy medal na mecie dla każdego uczestnika
c) możliwość uczestniczenia we wspólnym ognisku po zakończeniu zawodów (prowiant na ognisko we własnym zakresie)
IX. KLASYFIKACJE
1.Uczestnicy sztafety otrzymują pałeczkę sztafetową, którą należy posiadać od startu do mety i na mecie nastąpi jej zdanie.
2.Zagubienie pałeczki dyskwalifikuje zespół.
3.W zawodach będą prowadzone 3 klasyfikacje sztafet: męska, żeńska, mieszana (dwóch mężczyzn, dwie kobiety)
4.Klasyfikacje zostaną ustalone przez sędziów, wg kolejności wbiegania zawodnika ostatniej zmiany na metę. Skład sędziowski zostanie podany w terminie późniejszym.
5.Sztafety występujące w składach mieszanych: jeden mężczyzna i trzy kobiety lub jedna kobieta i trzech mężczyzn nie zostaną sklasyfikowane.
X. NAGRODY
1.Każdy uczestnik sztafet, które zdobędą w klasyfikacjach miejsca I-III otrzymają puchary.
2.Wreczenie nagród odbędzie się w okolicy restauracji i klubu piknikowego „Dziki zakątek” po zakończeniu biegu.
3.Wsród uczestników biegu po zakończeniu zawodów przeprowadzone zostanie losowanie upominków.
XI. ZASADY FINANSOWANIA
1.Udział w biegu jest płatny i wynosi 50 PLN od drużyny. Opłatę prosimy wnosić na konto bankowe stowarzyszenia Trucht Tarchomin Team: 81 1440 1387 0000 0000 1596 7797. W tytule przelewu należy podać: opłata za Klubowa Mile i nazwę drużyny.
2.Uczestnicy biegu przybywają na własny koszt.
XIII. POSTANOWIENIA KONCOWE
1.Bieg może zostać odwołany w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych.
2.Organizator nie ubezpiecza uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków.
3.Otrzymane numery startowe są zwrotne.
4.Za rzeczy pozostawione lub zagubione w dniu zawodów, organizator nie ponosi odpowiedzialności.
5.Sprawy nie ujęte w niniejszym regulaminie oraz jego ostateczna interpretacja należeć będzie do Organizatora.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Michał dnia Pią 16:07, 03 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Flower Power phpBB theme by Flowers Online.
|
|