|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał
Grupa Biegowa CHTMO
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 11068
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chotomów - Legionowo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:48, 11 Wrz 2014 Temat postu: II Klubowa Mila TTT - Warszawa-Choszczówka - 8.11.2014 |
|
|
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w II edycji Pierwszej Klubowej Mili TTT, która odbędzie się na Choszczówce w okolicy restauracji i klubu piknikowego „Dziki zakątek” 8 listopada 2014 r. o godzinie 12.00.
W tym roku pragniemy rozszerzyć ilość sztafet biorących udział w zawodach do 20 ekip. Dodatkowo, chcąc promować bieganie wśród pań wprowadziliśmy oddzielną klasyfikację drużyn kobiecych. Dla zawodników 3 najlepszych sztafet pań oraz panów mamy pamiątkowe puchary. Wszyscy startujący otrzymają na mecie pamiątkowe medale. Dodatkowo przewidujemy także inne niespodzianki, w tym losowanie drobnych upominków, wśród wszystkich startujących osób.
Wiem, że wielu osobom może się to nie spodobać ale w prowadziliśmy w tym roku opłatę startową. Nie jest ona jednak wysoka i wynosi 40 zł za 4 osobową sztafetę. Niestety w ubiegłym roku zorganizowaliśmy zawody bez opłaty startowej i kilka sztafet nie dotarło na start. Fakt ten był jedną z przyczyn dla której wprowadziliśmy takie rozwiązanie.
Tak jak w ubiegłym roku tak i teraz zależy nam na atmosferze, dobrej zabawie i integracji białołęckiego środowiska biegaczy i naszych przyjaciół z zaprzyjaźnionych grup biegowych.
Zapraszam w imieniu Stowarzyszenia Sportowego Trucht Tarchomin Team
Zbigniew Mamla
Poniżej regulamin zawodów:
REGULAMIN BIEGU SZTAFETOWEGO "II edycja Pierwszej Klubowej Mili TTT".
8 listopada 2014, godz. 12.00
I. CEL IMPREZY
1.Popularyzacja biegów sztafetowych i integracja grup biegowych.
II.ORGANIZATOR
1.Stowarzyszenie Trucht Tarchomin Team.
III.TERMIN I MIEJSCE STARTU
1.Bieg zostanie przeprowadzony w dniu 8.11.2014 r. /sobota/. Start nastąpi o godz. 12:00 w okolicy restauracji i klubu piknikowego „Dziki zakątek” [link widoczny dla zalogowanych] ul. Chlubna 1a 03-058 Warszawa.
IV. BIURO ORGANIZACYJNE
1.Biuro Organizacyjne zlokalizowane będzie w okolicy restauracji i klubu piknikowego „Dziki zakątek” i funkcjonować będzie w dniu biegu tj. 8.11.2014 r. w godz. 10:00-11.30.
V. UCZESTNICTWO
1.W sztafecie uczestniczą 4-osobowe reprezentacje z klubów sportowych, klubów biegacza, zaproszonych przez Stowarzyszenie Trucht Tarchomin Team.
2.Każdy zaproszony klub może wystawić maksymalnie 2 sztafety + dodatkowo jedną złożoną wyłącznie z kobiet.
3.Przewiduje się limit startujących drużyn: 20.
4.Każda sztafeta pokonuje dystans 4 x 1 mila (1608 metrów).
5.Uczestników obowiązuje niniejszy regulamin.
VI. PRZEBIEG TRASY
1.Bieg zostanie przeprowadzony po leśnej trasie wytyczonej pachołkami, taśmą i strzałkami kierunkowymi, w całości wyłączonej z ruchu drogowego.
2.Długość trasy nie będzie posiadała atestu Polskiego Związku Lekkiej Atletyki ale organizatorzy zapewniają rzetelne jej zmierzenie.
3.Dokładny przebieg trasy zostanie podany w późniejszym terminie.
VII. ZGŁOSZENIA
1.Zgłoszenia do biegu będą przyjmowane mailowo na adres [link widoczny dla zalogowanych]. W zgłoszeniu proszę podać nazwę drużyny i nazwiska 4 zawodników. Prosimy o wskazanie kapitana drużyny i podanie przy zgłoszeniu jego adresu mailowego i numeru telefonu. Termin zgłoszeń upływa w dniu 19.10.2014 lub w momencie osiągnięcia limitu 20 drużyn. Zgłoszenie uważa się za przyjęte w momencie wpłynięcia opłaty startowej.
VIII. ŚWIADCZENIA
1.Każda drużyna, która zarejestruje się w terminie i dokona opłaty startowej ma zapewniony:
a) nr startowy + 4 agrafki
b) napój i pamiątkowy medal na mecie dla każdego uczestnika
IX. KLASYFIKACJA GENERALNA
1.Uczestnicy sztafety otrzymują pałeczkę sztafetową, którą należy posiadać od startu do mety i na mecie nastąpi jej zdanie.
2.Zagubienie pałeczki dyskwalifikuje zespół.
3.Klasyfikacja generalna zostanie ustalona przez sędziów, wg kolejności wbiegania zawodnika ostatniej zmiany na metę. Skład sędziowski zostanie podany w terminie późniejszym.
X. NAGRODY
1.Sztafety, które zdobędą miejsca I-III otrzymują puchary. Prowadzona też będzie oddzielna klasyfikacja drużyn wyłącznie kobiecych.
2.Wręczenie nagród odbędzie się w okolicy restauracji i klubu piknikowego „Dziki zakątek” po zakończeniu biegu.
3.Wśród uczestników biegu po zakończeniu zawodów przeprowadzone zostanie losowanie upominków.
XI. ZASADY FINANSOWANIA
1.Udział w biegu jest płatny i wynosi 40 PLN od drużyny. Opłatę prosimy wnosić na konto bankowe Trucht Tarchomin Team: 81 1440 1387 0000 0000 1596 7797. W tytule przelewu należy podać: opłata za Klubową Milę i nazwę drużyny.
2.Uczestnicy biegu przybywają na własny koszt.
XIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1.Bieg może zostać odwołany w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych.
2.Organizator nie ubezpiecza uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków.
3.Otrzymane numery startowe są zwrotne.
4.Sprawy nie ujęte w niniejszym regulaminie oraz jego ostateczna interpretacja należeć będzie do Organizatora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Flower Power phpBB theme by Flowers Online.
|
|